Haaien, haaien en nog eens haaien - Reisverslag uit Suva, Fiji van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu Haaien, haaien en nog eens haaien - Reisverslag uit Suva, Fiji van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu

Haaien, haaien en nog eens haaien

Door: jackyenkay

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline & Kay

19 Oktober 2010 | Fiji, Suva

Tijdens het haaienvoeren is een video gemaakt waarvan bijgaand de “snapshots”. Er waren voornamelijk Bull Sharks aanwezig die gevoerd werden met tonijnkoppen. Bull Sharks hebben na de witte haai het hoogste testosterongehalte en worden als gevaarlijk beschouwd. Deze haaien worden al jaren drie keer per week gevoerd en hebben geen enkele interesse in de duikers. Het was heel bijzonder om zoveel haaien in een keer te zien.

• 19 Oktober 2010 - 05:40

Marieke:

Wauw! Dat ziet er heel eng uit. Wat stoer dat jullie dit hebben gedaan!

• 19 Oktober 2010 - 06:41

JaapAns:

Zitten de armen van Kay er nog aan? We bevinden ons liever op het droge.
    Geniet maar veel van deze mooie reis.
    Mama en Papa

• 19 Oktober 2010 - 13:34

Marianne:

Kay ontzettend leuk om je vandaag aan de telefoon te hebben. De foto's van de haaien zien er erg indrukwekkend uit. Hoop dat je voet snel weer helemaal heel is.
    liefs
    Marianne
    en ps ik heb me nogmaals aangemeld voor update mails.

• 26 Oktober 2010 - 13:00

Astrid:

pppfff, doe mij maar een kooi eromheen en dan foto's maken:-)..