NZ vervolg: geluksstenen, ijsrievier en dolfijnen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu NZ vervolg: geluksstenen, ijsrievier en dolfijnen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu

NZ vervolg: geluksstenen, ijsrievier en dolfijnen

Door: jackyenkay

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline & Kay

16 December 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Zwemmen met dolfijnen was echt indrukwekkend. We hebben wel 200 tot 300 dolfijnen gezien. Nadat we in de zee waren geplonsd met snorkel en in een dik duikpak (het water is 15 graden!) kwamen ze op je af gezwommen. Daarvoor moesten we wel nog iets doen; gekke geluidjes maken en rondjes zwemmen. De dolfijnen zwommen dan ook rondje met je en keken je aan van heel dichtbij.
Andere geweldige ervaring was de helikoptervlucht boven de Fox Glacier naar Mount Cook. We hadden de avond ervoor op mooi weer gedronken want we zagen alleen maar wolken. Heeft gelukkig geholpen, al hoewel Kay denkt dat het aan de geluksstenen ligt die we al een tijdje met ons mee sjouwen.
Voor de rest hebben we ons beziggehouden met kersen eten, wijn proeven, in een duinpan verstoppen en wachten op die ene pinguïn die aan land komt, wandelen tussen de schapen, kasteel bezoeken, zeeleeuwen fotograferen en genieten van ons uitzicht vanuit de cottages.
Hopen dat de gelukstenen ook in Thailand werken en we nog een laatste mooie twee weken tegemoet gaan. Fijne feestdagen!

• 15 December 2010 - 22:20

Marianne:

Ziet er weer allemaal geweldig uit. Zoveel dolfijnen lijkt me wel heel bijzonder en ik heb vreselijk moeten grinneken bij de kiwi kip en het horse parking only uithangbord. Geniet ze.

• 16 December 2010 - 11:27

Martin&Nel:

Hoi Kay en Jacqy, wat maken jullie weer een geweldige en afwisselende reis. We krijgen er echt zin in. Zijn benieuwd hoe jullie aan al die leuke overnachtingsadressen komen, of dat je die onderweg 'gewoon' tegenkomt. Kerstdagen komen eraan, familie 1e kerstdag, wij nemen wildstoofpotje mee en zullen jullie missen. Nog heel veel plezier, lekker eten en goeie (terug)reis! Martin & Nel

• 16 December 2010 - 13:30

Oscar En Wendy:

Hoi Kay en Jacqueline,

wat vliegt de tijd! Jullie maken mooie dingen mee. Nog bedankt voor jullie kaartje, ging wel weer een beetje kriebelen bij ons :-)Genoeg inspiratie voor toekomstige reizen! Geniet van jullie laatste dagen van deze geweldige reis. Fijne feestdagen!

Hartelijke groeten,

Oscar en Wendy

• 16 December 2010 - 15:20

Astrid:

Wow, vooral die dolfijnen!!
    Ik vind jullie cottage wel leuk juist!!

Geniet van jullie laatste weken!!
    Gr. Astrid

• 18 December 2010 - 03:16

Pim:

Hey Kay,

Ziet er fantastisch uit allemaal!! Zo te zien, hebben jullie het in Nieuw-Zeeland goed naar het zin!! Dat zwemmen met dolfijnen wil ik ook nog eens doen ... Geniet daar!!

Groeten vanuit Ushuaia, Pim

• 19 December 2010 - 11:42

Monique:

Hallo jack en kay,

wat een fantasische foto"s. ik heb begrepen dat jullie inmiddels in thailand zitten. Weer een andere temperatuur en avontuur! We hebben jullie kerst kaartje ontvangen, leuk.
    De kinderen zitten hier een sneeuwhut te bouwen. Wij wensen jullie prettige feestdagen
    en tot in het nieuwe jaar.
    groetjes,
    robert monique en de kinderen.

• 21 December 2010 - 09:55

Eline:

Vanuit winters Haarlem heel fijne Kerstdagen en Geweldig 2011 toegewenst. Goed om te zien dat jullie nog volop genieten van al het moois dat moedertje aarde te bieden heeft.

• 27 December 2010 - 08:28

Karen:

Nog een paar dagen en dan zit het er weer op!! geniet er nog even van!!