Enjoy Life! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu Enjoy Life! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu

Enjoy Life!

Door: jackyenkay

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline & Kay

31 December 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

De laatste twee weken van onze vakantie hebben wij nog even genoten in Thailand en sinds twee dagen in Kuala Lumpur (KL). Heerlijk Thais gegeten en zelfs twee kookcursussen gedaan.
Kay kon natuurlijk niet boven water blijven, het duikvirus was weer toegeslagen. Een laatste duik was speciaal omdat een enorme Mantayray van bijna vier meter breed een halfuur boven de duikers zweefde. Wat een geluk!
Thailand bracht ons ook weer heerlijke cocktails, Thaise massages en vervoer met de tuktuk.
We zijn nu voor de derde keer in KL en voelen ons helemaal thuis. Chinees, Vietnamees en Japans eten, Starbuck koffie drinken, zwemmen met uitzicht over KL en shoppen in enorme malls (van wel vier voetbalvelden groot en dan 7 verdiepingen) waar nog uitbundige Kerstsfeer hangt. Tot slot nog de Batu Cave bezocht waar de apen de offers van de Hindoes opeten.
Vannacht tijdens Oud en Nieuw hangen we als het goed is in de lucht op weg naar huis. Fijne jaarwisseling en voor 2011: Enjoy Life!

• 31 December 2010 - 10:06

JaapAns:

We genieten van jullie genot!

Een gezond lang leven toegewenst

P&M

• 31 December 2010 - 12:49

Yvette:

Wauw.. Wat hebben jullie een schitterende reis achterde rug!
    Wat een verhalen en belevenissen.. Ik wens jullie, en de mensen die afgelopen maanden gewoon hard aan het werk zijn geweest, voor 2011 (en 2012 etc.) meer van dit soort mooie vakanties en ervaringen!!
    Enjoy Life inderdaad, we vergeten het nog wel eens.

Tot volgende week in Hoofddorp Jacq. Bel maar als je de weg niet meer weet ;-)