Seoul, transfer stop - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu Seoul, transfer stop - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Jacqueline & Kay - WaarBenJij.nu

Seoul, transfer stop

Door: jackyenkay

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline & Kay

03 Oktober 2010 | Zuid-Korea, Seoel

Gisteren acht uur overstap gehad in Seoul. We dachten eerst een tour te boeken met de belangrijke sites maar het toeristenbureau op het vliegveld was 1,5 uur dicht voor lunch. Humm, dan maar met de bus en dat ging heel goed. Het koninklijke paleis bezocht; lijkt op de verboden stad in Beijing. Het was een feestdag en bewakers liepen in traditionele kledij. Daarna de ambachtswijk in gegaan met festiviteiten op straat. Onderweg hoorden we ineens luid motorgeluid en zagen nog net een glimp van een formule 1 demonstratie. Op het vliegveld nog even stress. Onze online instapkaarten werden niet herkend dus via “lost in translation” balie “I”, “E” ,”D” naar “B” gestuurd voor nieuwe kaarten.

• 04 Oktober 2010 - 18:54

Yvette:

Jeetje, wat hebben jullie al veel gezien. Mooie foto's hoor!
    VEEL plezier!!

• 05 Oktober 2010 - 04:04

Marika:

Hallo Kay en Jacqueline, wat een leuke start zeg!

Mooie foto's weer, geniet ze!

Liefs Marika

• 05 Oktober 2010 - 10:03

Astrid:

Leuke foto's: ziet er allemaal goed uit!! Have fun de komende 88 (!!!) dagen.

• 06 Oktober 2010 - 14:06

Monique:

zo!!! jullie hebben in korte tijd al weer heel wat reiservaring opgedaan
    groetjes monique

• 08 Oktober 2010 - 09:05

Karen:

Klinkt goed, ik ben jaloers. Geniet ervan!!